haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Hmmmm... misschien toch een grotere auto?

Het hoort er toch iedere vakantie aan de USA bij; shoppen... Voor vandaag hadden we nog geen plannen dus tijdens het ontbijt werd de vraag gesteld wat we vandaag zouden gaan doen. Beter kunnen we het aan Walter vragen want voor hem is het de eerste keer USA. Hij wilde wel eens naar een outlet en zo werd het plan voor vandaag gemaakt, we gaan shoppen!

Rond de klok van 11 parkeerden we de auto bij Nike (Orlando Premium Outlet) voor de deur. Een duidelijker herkenningspunt kunnen we niet hebben.

Iedereen heeft vandaag wel een doel om voor te shoppen; de een wil nieuwe Nike's, de ander weer Levi's, een ander weer een tas, een zonnebril en de ander wil weer bij Tommy Hilfiger een outfit scoren. Bij Nike slaagt iedereen en worden al snel de eerste aankopen in de auto gezet.

En zo gaat het eigenlijk tot een uur of 5 door. Zijn er iets teveel tassen voor aan de buggy dan brengen we die naar de auto... hmmmm misschien hadden we toch echt een grotere auto moeten huren

Vanmiddag hadden we op de food court van de outlet al gegeten, vanavond is de bedoeling om de bbq aan te gooien. Een tussenstop maken we snel bij de Walmart voor wat vlees en ijs en we rijden terug naar de villa.

De auto wordt leeg gehaald en de BBQ's (er staan er 3 op rij) naar voren gehaald. Deksels omhoog en, ugh, deksels weer snel naar beneden. Deze BBQ's zijn het niet waard om Je vlees op klaar te maken; de vorige keer zijn ze niet bepaald schoon gemaakt... Om geen darmbacterie of iets anders op te lopen bakken we het vlees maar in de pan of oven.

Nadat alle buiken goed gevuld zijn en de eerste wassen met nieuwe kleding door ma worden gedraaid is het tijd om de verlichting in het zwembad aan te zetten en nog wat te zwemmen. Kayleigh en Bryce vonden het heerlijk, Robin en ik iets minder. Wel hadden we vanavond een aantal toeschouwers, hahahhaha!

Voor 10 pm ligt vanavond iedereen al op bed; dat shoppen was toch erg vermoeiend

Houdt onze blog in de gaten voor het volgende avontuur!

Miranda Honsbeek

Oh oh dan weet ik wel weer hoe laat het is met dat shoppen van jullie???

Natasja

Owww ja! HEERLIJK ! Hebben wij gisteren ook gedaan! Maar niet veel binnen gehaald nog. Enkel Megan voor de home coming schoolball en kev @guess. Vandaag ronde 2 ? jammer dat we ieder aan de andere kant van t land zitten hรจ ?