haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Lake Louisa

Normaal gezien zouden we vandaag weer huiswaarts gaan, maar we blijven nog een dagje langer dankzij Air Berlin... En dat komt goed uit want we hebben een hoop in te pakken!

Vanochtend, na een poging allemaal uit te slapen (wat overigens is mislukt) starten we heel langzaam op. Het lokale ontbijt met gebakken eitjes wordt weer geserveerd. We hebben geen plannen voor vandaag behalve zorgen dat de koffers worden ingepakt en nog een ritje naar de Target.

Zo gebeurt het dat we op het einde van de ochtend naar Lake Louisa State Park rijden, een natuurpark 20 minuten verderop. Na betaling van een entrance fee van - jawel, let op - $ 5 krijgen we een plattegrond mee van de ranger en wordt gezegd dat veel trails nog onder water staan. Het Beach and Play area is wel toegankelijk en heel erg leuk voor de kinderen.

We rijden op ons gemak door het park, overal wordt gewaarschuwd voor overstekend wild maar we zien eigenlijk niets bijzonders. Een paar eekhoorntjes en dat was het eigenlijk wel.

Beach and Play area is inderdaad wel leuk voor de kinderen; Kayleigh gaat gelijk schommelen en glijden en vervolgens op zoek naar alligators. Er wordt volop voor gewaarschuwd maar we zien ze niet...

Het State Park ligt in een moerasgebied en dat is ook zeker te merken; bij iedere stap die je zet voel je een zompige grond trekken aan je voeten.

Nadat we het hier wel hebben gezien en een dozijn spinnen en reigers hebben gezien is het tijd om naar de Target te rijden. Het is best wel druk op de weg en ook zeker op de parkinglot vandaag, niet zo gek voor een zaterdag.

Eenmaal terug in de villa is het tijd voor een lunch. Na de gebakken eieren van Walter vanochtend is het nu tijd voor pannekoeken van Robin. Ja, het gaat lekker vandaag.

Vanmiddag gebruiken we de tijd om koffers in te pakken en te zwemmen. Iedere keer is het een gedoe om allekoffers ingepakt te krijgen en steeds weer komen we aan het maximale gewicht. We hadden niet veel meer bij moeten kopen want dan hadden we echt een probleem gehad...

Vanavond gaan we nog een keer uit eten bij Applebee’s, mooie afsluiter zo van de laatste avond. De bedoeling is om vanavond nog een keer een poging te wagen om naar Old Town te rijden maar in de verte wordt de lucht pikzwart. Nog voordat we Applebee’s hebben verlaten regenthet en bliksemt het flink. Daar gaat het avondje Old Town...

Terug in de villa proberen we voor onze vlucht in te checken, Air Berlin zou Air Berlin niet zijn als ook dat weer niet zou lukken. Grrrrrrr....

Goed, de laatste dingen worden ingepakt, we douchen, de laatste was wordt gedraaid en allemaal gaan we op tijd naar bed. Morgen zullen we op tijd naar Fort Myers rijden om vanaf daar om 4.45 pm richting Düsseldorf te vliegen. Als alles goed gaat zullen we daar maandagochtend landen.

Wordt vervolgd!

Cobie en rien

We hebben met veel plezier jullie verhalen gelezen,je schrijft heel beeldend Nance.erg mooi.
Jammer dat het nu afgelopen is.( bijna) misschien moet je thuis maar gewoon verder gaan met schrijven.
We wensen jullie een fijne en veilige terug vlucht en zien jullie snel weer kusjes voor Kayleigh en Bryce.groetjes

Wim

Hallo allemaal een fijne terugvlucht en de groeten uit etten leur

Andrea

Mooie verhalen Nance! Goede terugreis!!

trees

mooie afsluiter ..... en welkom thuis .... ben je al thuis .... of hang je met je gedachten nog op vakantie gevoel.... xxxxxxxxxxxxx trees ..jan..boyke..Sammy xxxx