haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Relax and watch a dolphin

Vandaag splitsen we ons op; Sandra en Walter gaan naar Seaworld.

Gisteren hebben we last minute nog tickets kunnen regelen voor Seaworld. Een mooie aanbieding; entree en all you can eat/drink all day voor de prijs van de entree. Scheelt toch snel $ 35 per persoon! Zo maakt het dus dat we voor 9 am met z'n allen in de auto zitten om Sandra en Walter naar Seaworld te brengen. We stoppen niet voor de gewone parkinglot aangezien dan parkeergeld betaald moet worden, maar we rijden naar de taxi en busstop. Daar stappen Walter en Sandra uit en lopen richting entree.

Op het moment dat Walter en San uitstappen valt er een jongedame die ook op weg was richting de entree. San stapt er met haar grote reuzenpassen op af en vraagt "Gaat het?" Die jongedame wist niet wat haar overkwam en wat ze moest zeggen, hahahaha. Heerlijk San!

We spreken af dat we Walter en San later op de dag (als ze ons geappt hebben) ophalen bij het Renaissance Hotel; dit ligt aan de overkant van de taxi en busstop. Een herkenbaar punt voor beide als ze opgehaald worden.

Goed, San en Walter gaan zich wel vermaken vandaag en de rest? De rest gaat relaxen. Eerst naar de outlet om te kijken of er nog magicbands zijn voor Disney World. Eerder deze week kwamen we erachter dat in de outlet deze voor $ 2 per stuk werden verkocht. De normale verkoopprijs is $ 13. Alle prijzen zijn hier overigens zonder tax... Helaas... geen magicbands :( Dan maar door richting Carter's om wat kleding voor Bryce in te slaan. Superleuke kinderkleding voor nog leukere prijzen!

In de outlet zijn we snel klaar; we gaan terug naar de villa om te relaxen. Het shoppen komt later in de vakantie wel ;) Vooruit, nog een verkoelende lekkernij bij Starbucks en dan echt op weg.

Oh ja, we moeten weer wat water halen bij Walmart. En ook nog wat te eten voor vanavond. Geen idee of San en Walter in het park blijven eten, dus voor ons wat makkelijks: een pizza.

En dan eindelijk terug in de villa. Hop omkleden en het water in! Springen, spetteren, bellen blazen, golven maken, niks is te gek en de tijd vliegt voorbij. Na dik 2 uur in het zwembad te zijn geweest komen we zo gerimpeld als een garnaal uit het water. Brr wat is het dan koud.

Om 4.30 pm wordt er een appje gestuurd met de vraag of we Walter en San kunnen komen halen. Geen probleem, maar snel douchen en dan richting Seaworld. Op het moment dat we komen aanrijden komen ook San en Walter aangelopen, wat een timing!

Hoewel het weekend is valt het mee met de drukte op de weg en zijn we dus zo weer thuis. De kinderen liggen heerlijk te slapen in de auto en op het moment dat de motor stopt worden ze dan ook wakker. Hoppa naar binnen en pizza in de oven. Een joekel die we met z'n allen kort moeten maken, kost wel wat moeite.

Vanavond is het relax avondje. Stoeien met de kinderen, voetjes omhoog en tijd om de blog te schrijven. Deze keer met frustratie; heb 2 verslagen 6x opnieuw moeten typen... Grrr.... Aan jullie om de blogs dan maar 6x te moeten lezen ;)

C-ya!

John

Mooie blog Nance, bij het lezen krijg je spontaan behoefte om op vakantie te gaan!! Jullie genieten met volle teugen zo te lezen.