haasjes-en-kersjes.reismee.nl

CNN, the latest news

Daar zit je dan, gelukkig thuis terwijl je in Florida had moeten zitten.

Hier staat normaal gesproken ook al vrij regelmatig CNN aan, ook al gaan we niet naar de USA voor vakantie oid. Op dit moment staat CNN bijna 24/7 aan, we volgen Irma nauwgezet.

Ook Kayleigh volgt het CNN. Als we haar vragen of ze weet waarom we niet naar Florida op vakantie zijn krijgen we in geuren en kleuren uitleg; het waait hard, het regent, er is een flinke storm en er waait van alles weg. Daarom zijn wij niet met vakantie... Ze snapt het dus wel, kleine wijsneus.

Op dit moment raast Irma dus over Florida. Benieuwd zijn we dan ook wat voor schade/ravage Irma aanricht. Fingers crossed and prayers dat het beperkt blijft! Niet voor ons maar voor de inwoners van Florida en al die mensen die er zijn voor werk, vakantie, familiebezoek etc.

Wij wachten af tot woensdag in de hoop dat we kunnen vliegen. Krijgen we een negatief reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken of worden we weer gecontacteerd door de vliegmaatschappij dan gaan we onze plannen aanpassen en boeken we de tickets weer om.

Tot die tijd wachten we af.

Tot de volgende blog