haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Let me introduce: Irma

Het is nu donderdagavond en laat ik het zo zeggen; Irma en ik zullen geen vriendjes worden...

Voor wie Irma niet kent; Irma is de orkaan die de laatste dagen het Caraïbisch gebied teistert en recht op Florida af gaat...

Ik ben nuchter en tot vanmiddag toe heb ik gezegd "we gaan gewoon en we zien wel". Wie weet bezorgt Irma me wel een nieuw kapsel?! Nope... vanmiddag toen ik de auto aan het wassen was (ja, die kilometervreter was echt aan een was- en stofzuigbeurt toe) werd ik gebeld door Vliegtickets.nl. Beter gezegd; een medewerkster van het crisiscenter...

Nu orkaan Irma, met een kracht van 5(+), Florida dit weekend binnen zal denderen is het aan ons. De medewerkster, Femke, legt ons 3 keuzes voor:

1. naar Orlando vliegen en kijken wat er gebeurt maar in geen geval naar het zuiden afreizen;

2. naar een andere bestemming van AirBerlin vliegen, maar wel vóór 30 september a.s. (wereldwijdekeuze);

of

3. Annuleren met als gevolg dat je het totaal betaalde bedrag kwijt bent. Is toch zeker geen optie voor ons... Femke zegt ook dat dit eigenlijk niet zou mogen, ze zijn in discussie met Air Berlin...

Tja en daar zit je dan... Aardappels op het vuur, branden bijna aan... En vervolgens maar bedenken wat we gaan doen.

Boeken we de vlucht om naar een andere bestemming (en dan wel binnen de USA) of gaan we? Niemand weet het. De ene keer willen we het risico nemen, de andere keer kiezen we voor veiligheid en geven we de vakantie een totaal andere invulling. Misschien dat we het morgenochtend weten?

De verhuurder van de villa heeft ook nog gemaild vanavond, ze maakt zich zorgen over de situatie en vraagt of we van plan zijn om af te reizen naar Florida.

Laten we er nog maar eens een nachtje over slapen. Niemand die weet wat Irma gaat doen. 1 ding is zeker: Irma mag nooooooit in mijn vriendenboekje schrijven ;)


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!