haasjes-en-kersjes.reismee.nl

CSI Investigation, zoals Sandra altijd zegt...

Vandaag is de dag voor ons vertrek, laatste volle dag. Dus na ons gebruikelijke ontbijt doen we rustig aan. Het lijkt ons slim om de koffers vandaag al zover mogelijk in te pakken. Verder doen we rustig aan. Eens kijken hoever we kunnen komen met onze koffers. Eerst maar eens heerlijk zwemmen, we kunnen nu er nog van genieten. Halverwege de dag moeten we toch een aantal koffers opnieuw inpakken; Sandra kreeg haar koffer niet meer dicht en bij Maja moesten we op de koffer gaan zitten om deze dicht te krijgen. Sandra heeft haar koffer nogal onlogisch ingepakt, Nance helpt maar opnieuw in te pakken... Sommige dingen laten we achter in de container; halfvolle flessen shampoo, wegwerpwashandjes, shirtjes die z'n beste tijd hebben gehad en ga zo maar door. Af en toe valt er een bui, maar op het einde van de middag is het droog. Wel een lekker temperatuurtje vandaag, 31 graden! Man, dat gaan we missen hoor. Bert en Sandra gaan vanmiddag een rondje lopen door de wijk, samen met Kayleigh. Sandra wilde nog ergens foto's van maken. Als ze op de weg terug zijn komen ze een mooie schoolbus tegen. Sandra moest daar natuurlijk wat foto's van maken... Bert loopt ondertussen met Kayleigh terug naar de villa. Eerst komt Bert binnen, een paar minuten later komt Sandra binnen. Ze vertelt dat er een man met een stok aan haar achteraan had gelopen en had wat gezegd, nadat ze de foto's had genomen, ze verstond hem alleen niet. Nog geen vijf minuten later gaat de deurbel. Wie kan dat nu weer zijn? Robin doet de deur open, staan er twee sheriffs. Zoals Sandra zou zeggen: CSI Investigation. Blijkt dat de man die Sandra achterna was gelopen de sherrif had gebeld omdat Sandra foto's van de schoolbus had genomen. De sherriff vraagt waarom er foto's zijn genomen en Robin legt uit dat wij in Nederland geen schoolbussen kennen omdat vrijwel iedereen dicht bij school woont. We roepen Sandra erbij en die laat de foto's zien. Volgens de sherriff is het akkoord. Omdat er nogal veel sprake is van kindermisbruik zijn ze nogal terughoudend hiermee. Maar het is prima, de sheriff wenst ons nog een goede vakantie en is weer weg. Sandra is er nogal van geschrokken, hahahaha. Ons laatste avondmaal eten we ook maar in de villa. We rijden naar Wendy's en nemen een schaal kipnuggets, 50 stuks, wat frietjes en milkshakes. Lekker makkelijk! De laatste dingetjes worden gewassen en rond half 11 is bijna iedereen naar bed. Hopen dat we vannacht nog heerlijk slapen en dan morgen de bedjes verschonen, even alles netjes achterlaten en we kunnen richting het vliegveld. Tot de volgende blog!