haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Down Town

Vandaag doen we redelijk relaxed. Kayleigh komt zelfs pas na 8 uur uit bed; voor 22.00 uur gisteravond wilde ze niet gaan slapen... Eerst maar eens een ontbijtje. En daarna rustig aan doen. De een springt in het zwembad, terwijl de ander tv kijkt, de krant op de iPad leest of de Disney Photopass-foto's zit te bewerken. Plots gaat de deurbel, is daar de bezorger van UPS met een pakket kleding voor Kayleigh, yes, de bestelling is op tijd binnen! Rond de middag besluiten we om naar Down Town Disney te rijden. Robin en Nance willen een kleinigheidje uitzoeken voor Kayleigh en Sandra wil ook nog rondsnuffelen. Helaas vinden Robin en Nance niets voor Kayleigh. Tenminste, niets waar ze echt iets aan heeft. Dan maar geen kleinigheidje. Bert koopt wel iets voor zichzelf; een tweetal mooie munten! Als het tegen 17.00 uur loopt besluiten we richting Applebee's te rijden. De Publix zit er vlak naast dus kunnen we gelijk wat brood halen voor morgenochtend. Fijn is dat Applebee's maar op 6 minuten rijden van de villa zit. Het is nog niet druk bij Applebee's; er zitten een paar gezinnen met kleine kinderen en dat is het. Nance, Bert en Robin nemen spareribs, Maja neemt een biefstukje en Sandra neemt tomatensoep en uienringen. Het is een hels karwei om de spareribs naar binnen te werken en we krijgen het niet allemaal op. Maar die paar Riis die blijven liggen gaan toch niet mee in een doggybag. Sandra's uienringen gaan wel mee; ze heeft van het mandje misschien 2 uienringen op en er liggen er nog genoeg in. Terug in de villa doen we lekker rustig aan; wasjes worden gedraaid, Maja en Sandra springen het zwembad nog in en de rest kijkt wat tv. De komende dagen zullen vrij rustig zijn; we moeten nog een keer naar Blizzard Beach en verder hebben we geen plannen, behalve dan de koffers inpakken en de villa schoon achter laten. Maar... Morgen weer een nieuwe blog met een vers verhaal! Groetjes!

Cobie

Ja ja het begint al aardig weer op ge schieten,nog een paar daagjes.maar nu nog even lekker niksen,alles mag en niets hoeft,gr.ons

natasja

ach nee... eind alweer in zicht? Volgens mij konden jullie daar nog wel een maand langer uithouden he? :-)

groetjes
natasja

karel m.

het is nu aftellen maar de vakantie zoals die van jullie kan
je nog lang van na genieten wanneer je weer thuis bent.
geniet er nog maar even van gr. karel

Caroline

Balen dat het eind alweer in zicht komt......maar jullie hebben wel een gave vakantie gehad waar je weer even op kunt teren!