haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Nog eentje jarig...

Happy birthday to Nance vandaag. Als zij beneden komt ligt er een slinger op de tafel. Aan haar dan ook de keuze wat we vandaag gaan doen. Omdat Maja graag naar Macy's en Dressbarn wilt voor wat jurkjes besluiten we dan maar om te gaan winkelen. Na het ontbijt, het ochtendslaapje van Kayleigh en wat zwemmen rijden we weg. Eerst naar de Florida Mall waar Macy's zit. We lopen door Sears richting Macy's waar we voorbij de foodcourt komen; verschillende Chinese eettentjes staan hier met wat kip e.d. die je kan proeven. Bij Macy's zijn we vrij snel klaar, Maja komt buiten met een jurkje van Calvin Klein. Er zit ook een Starbucks in de mall, dus na een pitstop daar gaan we weer naar buiten. Buiten zit een Macrobaby waar Robin en Nance willen kijken voor een extra autostoel voor als ze weer thuis zijn. Er werken alleen maar Hispanics in de winkel; Spaanstaligen. Er is meer keuze dan bij Prenatal, maar qua kwaliteit is het net niet, dus wordt er geen autostoel mee terug genomen. Door naar de Premium Outlets voor Dressbarn. Er zit ook een Tommy Hilfiger, dus Nance en Robin gaan daar eerst maar eens shoppen en komen met 2 tassen buiten. Vervolgens via de Disneystore waar Sandra nog eat dingen koopt naar Dressbarn. Ook hier slaagt Maja voor wat jurkjes. Ondertussen is het weer flink gaan regenen en dus is het tijd om terug richting de auto te gaan. Het komt er weer met bakken uit de lucht vallen en Robin haalt snel de auto. Slechte ruitenwissers of slecht zicht, we krijgen het voor elkaar om een verkeerde afslag richting Orlando te nemen... En hier is het helaas niet dat er gelijk weer een afslag komt zodat je de auto kunt draaien. Grrrrr.... We rijden door tot aan Ocoee, zo'n 45 minuten verderop, waar we pas kunnen draaien. Het regent echt hard en de Amerikanen gaan direct nerveus rijden als er wat regen valt. Na zo'n anderhalf uur en 6 tolpoortjes verder komen we onderhand in de buurt van de villa. Hier heeft het helemaal niet geregend! De bedoeling was om vanavond uit eten te gaan, maar gezien de autorit en het tijdstip hebben we besloten een pizza in de oven te gooien. En zo zitten er dus 2 mensen pizza te eten die het normaal niet lusten; Bert en Nance. Tot de volgende blog!

Sebas

Gefeliciteerd hahaha!! Mooi vehaal weer.. Nog steeds jaloers ????

Sebas

Hebben jullie trouwens geen Sunpass op de huurauto? Ik herinner me nu pas dat jullie met muntjes moesten betalen hahaha

karel m.

dit is wel balen als het zo tegen zit met het weer,devolgende
keer lusten ze dan wel pizza omdat ze het lekker vinden.

Nance

Klopt helemaal Karel! Maar de pizza met kip was het lekkerste :)

Louis en the gang

Ben je jarig moet je iets eten wat je niet lust...haha beetje jammer ????. Wel leuke kadootjes gehad?