haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Waterpark in het water gevallen

Gisteren hebben we onze laatste dag in de Disney-parken doorgebracht, vandaag zouden we nog kunnen gaan midgetgolfen of gaan zwemmen. We zien het wel wat de dag ons brengt. Eerst maar eens een lekker ontbijtje nemen. Robin voelt zich niet lekker en gaat terug op bed liggen. Als de rest klaar is met ontbijten en alles is opgeruimd gaan Bert, Maja en Sandra op zoek naar een andere super Walmart. Nance probeert de blog bij te werken als Kayleigh weer wakker wordt. Even lekker knuffelen en spelen. Als Robin ook weer uit bed is gaan hij, Kayleigh en Nance even Skypen met Rien en Cobie; kunnen ze ook zien hoe Kayleigh gegroeid is deze vakantie. Na een kleine twee uur komen Maja, Bert en Sandra terug; de andere Walmart hebben ze niet kunnen vinden... Dan later deze week nog maar een poging wagen. We besluiten om vanmiddag nog even naar Blizzard Beach te rijden. Het is niet zo heel druk in het waterpark, dus snel omkleden en het water in. Sandra, Maja en Bert dobberen in één van de vele banden die in het zwembad loggen. Nance en Robin zitten aan de kant met Kayleigh in het water. Even heerlijk genieten zo! Als Robin en Bert besluiten van de glijbanen te gaan en Sandra weer een rondje rondom het park loopt om foto's te maken wordt het in de verte nogal donker, laten we zeggen heel donker... Binnen een mum van tijd wordt er omgeroepen dat iedereen van het strand af moet, het water uit moet en ergens binnen moet gaan zitten vanwege het noodweer dat er aan komt. Aan een castmember vragen we wanneer we weer in het water zouden mogen en zij vertelt dat er nu binnen een straal van 6 mile alles ontruimd moet worden. Een half uur na de laatste bliksemflits zou je weer het water in mogen. We besluiten om ons maar weer te gaan omkleden en richting de auto te gaan aangezien het waarschijnlijk weer flink tekeer zal gaan. Bert en Robin informeren bij guest relations hoe dat nu met onze tickets zit; we zijn nog geen uur in het park, dus onze middag waterpark is wel in het water gevallen... We krijgen een voucher waarmee we deze week nog een keer terug kunnen komen! Dat is nog eens service van Disney!!! Als we allemaal droog in de auto zitten (we halen het maar net), slaat de bliksem dichtbij in. Het begint echt keihard te regenen en te stormen. In no time staan de wegen onder water en iedereen die op de weg rijdt past z'n snelheid aan. We besluiten naar de Walmart te rijden die Bert, Maja en Sandra vanochtend niet konden vinden. Na de boodschappen rijden we terug richting villa en onderweg wordt het weer droog. Vanavond eten we in de villa; rijst met vis en kip voor de liefhebbers. Voor morgen hebben we nog geen plannen, het is aan Nance om te zeggen wat we dan gaan doen. C-you tomorrow!

natasja.

man. ik beleef de vakantie opnieuw :-)

Caroline

Bizar he hoe dat weer opeens kan omslaan daar! Gelukkig hebben jullie nog een dagje tegoed gekregen van Disney, dus kunnen jullie het nog over doen ????! Ben benieuwd wat jullie op de verjaardag van Nance gaan doen.....

Cobie

Inderdaad heel bizar dat het weer zo plots omslaat.hier was het weer een mooie dag.xxxx voor kayleigh.gr. Ons

marian

Jee wat spannend zeg, wat een rotweer, maar gelukkig duurt het daar niet lang.zelfs spannend om te lezen.
groetjes aan iedereen daar

Jeanne.kerstens@kpnmail.nl

wat een pech maar je kan nog terug deze week ,
eet smakelijk en lekker luieren is ook wel eens gezellig.

groetjes

karel m.

Wel jammer dat het weer niet mee zit, maar hopen dat de
laatste dagen voor jullie droog zullen blijven en nog kan
genieten van de vakantie daar gr.k.