haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Apple voor de dorst

Vandaag wordt een rustdag hebben we besloten. Het dagje Animal Kimgdom van gisteren hakt er weer in. We hebben vers brood liggen dus hoeven niet gelijk om boodschappen. Je haalt hier ook geen boodschappen voor een hele week in huis maar bekijkt het van dag tot dag. Eerst maar eens ontbijten met lekker geroosterd brood, kalkoenfilet, ham, kaas, pasta, jam, en weet ik wat nog meer... Maar smaken doet het goed! Na het ontbijt willen we lekker het zwembad in, maar helaas, het water is groen. Dus Natas maar even ingeseind dat het water niet goed is. Die neemt weer gelijk contact op met de poolguy en die zal het wel gaan fixen. Jammer, maar dan houden we wel ons rust. Nance heeft de reclame van Target gezien en wil daar iets gaan halen wat nu in de aanbieding is, samen met wat leuke dingen voor Kayleigh. Dus, hop in de witte Dodge en we rijden naar Target, ongeveer een 10 minuten rijden. Robin, Maja en Sandra gaan mee. Bert blijft met Kayleigh achter en kijken naar Disney Channel. Er zijn nog wat "dagelijkse" boodschappen nodig, dus die nemen we ook gelijk mee. Robin en Nance stoppen bij de elektra afdeling en kopen daar hun Apple. De nieuwste mini iPad tegen een mooi prijsje, hebben die kinders weer een nieuw speelgoedje... Hahaha. Zoals al eerder geschreven zit Starbucks binnen bij Target, dus gelijk maar weer een heerlijke koffie en frappucino voor onderweg mee! De rest van de dag doen we rustig aan. 's avonds als Kayleigh op bed ligt gaat de barbecue aan; heerlijke malse steak, kipfilet en aardappelsalade. Hmmm, wat lekker! Voor morgen staat Disney's Magic Kingdom op de planning. Hét park met hét kasteel! Tot morgen!