haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Hole in one

Vandaag is het 9/11;13 jaar geleden waren de aanslagen op de Twin Towers in New York. Overal hangen de vlaggen half stok in verband met de herdenkingen. Vanochtend rijden Robin en Nance naar de Publix voor vers brood. Het is nog erg vroeg, net na half 8, maar Publix is al open. Het brood komt net uit de oven en ligt in de koeling om af te koelen voordat het in de zakken kan. Een medewerker van de bakkerij komt vragen of hij ons kan helpen. We geven aan dat we op zoek zijn naar Italian Bread en dan het liefst gesneden. De man vraagt of we 5 minuutjes hebben; dan is het brood gekoeld en gesneden. Geen probleem, want we hebben toch nog meer dingen nodig. Aan couponing doen wij vandaag wel mee; bij een bepaald product hangt een coupon waar je dan weer een gratis grootverpakking (weinig kleine verpakkingen hier trouwens) zoutjes/kaascrackers krijgt. Hollander of niet, hier doen we wel aan mee. Op het einde van de ochtend rijden we naar de Orlando Premium Outlet Mall. Genoeg winkels hier om je hart aan op te halen. We gaan eerst naar de foodcourt waar we snel wat eten. Voor ieder wat wils hier; fastfood, Chinees, Subway etc. Heerlijk! Met een volle maag kunnen we dan gaan shoppen. Eerst naar Skechers waar de mannen helemaal los gaan; ze komen met 4 paar schoenen buiten! Op het 2e paar krijg je 50% korting en met de militairenpas van Sandra krijg je nog eens 10% extra! Dat noemen we nog eens lekker winkelen. Door naar de volgende shops; Nike, Tommy Hilfiger, OShkosh BGosh etc. Bij Nike gaan de dames los; zelfs Kayleigh heeft een paar stoere Jordans! In de outlet is het redelijk druk en dan is het nog geen Columbus Day waarbij je korting op korting krijgt. Onderweg terug naar de auto nemen we een ijsje en milkshake bij Mrs. Fields; de bolletjes zijn zo groot als een tennisbal... We besluiten nog een potje te gaan midgetgolfen bij Disney's Fantasia Gardens. Kayleigh ligt heerlijk in de buggy te slapen zodat de rest de 18 holes kan spelen. Fantasia Gardens is gebaseerd op de film Fantasia. Klassieke muziek en dansende olifanten en nijlpaarden dus. Een aantal keer wordt er zelfs een hole in one geslagen! Net na 18.30 uur zijn we klaar met ons rondje en rijden we terug naar de villa over de 192. Nog even in het zwembad dobberen en een potje American Football kijken. Het is zo laat en we gaan weer een nachtje op de heerlijke boxsprings doorbrengen. Heerlijk zo'n dagje!

Cobie

Dat klinkt weer goed,heerlijk relaxen en ontspannen.hier is het trouwens ook weer zomer,prima temperatuur en heel veel zo'n.gisteren hebben we weinig zo'n gezien,hebben de hele dag binnen gezeten zonder ramen.maar ook weer overleefd,we gaan het weekend maar lekker genieten,morgenvroeg rommelmarkt,daarna open dag quiltwinkel Culemborg.zondag fietsen naar Heusden,waar shanty koren zingen,dus een druk weekend.gr.ons

karel m.

ik zou ook wel een hele dag willen winkelen in die big shops, lijkt me wel interessant.

Rien

Mooie stappers

Caroline

Jaloers......wil ook weer daar shoppen! Zoveel leuks en moois voor een hele mooie prijs!

Bro

Klinkt weer erg leuk en gezellig daar! En mooie boots!! Maar wie heeft er eigenlijk gewonnen met midgetgolf?

jeanne.kerstens@kpnmail.nl

hoi hier ook heerlijk weer, van middag na nobelaer geweest 50jarig bestaan van de zonnebloem was gezellig. koffie met gebak, heerlijke hapjes en drankjes. tuinhuisje weer schoongemaakt van binnen ,geschilderd en vloerbedenking er in, ome Kees math ; thuis kees mouwen nog niet. het gaat jullie goed, geniet
groetjes pa ma -opa oma -opi omi