haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Wa de boer nie kent...

We hebben besloten vandaag een rustig dagje te houden. Na het gebruikelijke ontbijt gaan we met z'n allen het zwembad in. Heerlijk dat water! Beetje lezen, op een ligbedje van het zonnetje genieten en - als het even kan - de oogjes dicht, hahahaha.

Als Bert even binnen is wordt er op de deur geklopt. Huh?! De man van het zwembad zou toch pas donderdag komen? Blijken het Jehova-getuigen te zijn. Ben je met vakantie weten ze je nog te vinden. Hahahaha. Bert laat de beste man z'n praatje doen en dan is hij weer weg.

Bert en Kayleigh blijven later op de ochtend thuis terwijl Maja, Sandra, Nance en Robin naar de Super Target rijden voor wat kleine boodschappen. Maar goed, zoals jullie waarschijnlijk eerder al gemerkt hebben is "even"boodschappen doen van een heel ander begrip dan in Nederland. Maar dat maakt het ook wel leuk boodschappen doen! Bij de Super Target zit ook een Starbucks, dus moet de dorst gelest worden met een koffie, caramel frappucino en een mocha frappucino, heerlijk!

Eenmaal terug in de villa blijken Bert en Kayleigh gespeeld en geknuffeld hebben, beetje quality time.

Vanmiddag doen we verder rustig aan; het is buiten meer dan 33 graden! En dan is het al afgekoeld vergeleken met vorige week; toen was het dik over de 40 graden!

Voor vanavond hebben we besloten om uit eten te gaan bij Cracker Barrel. Cracker Barrel (www.crackerbarrel.com) is een soort boerenschuur. We komen binnen in een winkeltje met allerlei plattelandsspullen; pannekoekenmix, kaarsen, (tekst-)bordjes, cd's, quilts, schommelstoelen en ga zo maar door! Echt een sfeermaker om mee binnen te komen. Dan door naar het restaurant dat (tactisch gezien heel goed) achter in de winkel zit. Tafeltje voor 6 is geen probleem en Kayleigh krijgt haar eigen kinderstoel. We doen de campspreider maar even af bij haar zodat ook zij "rustig" kan zitten. Tja, rustig... mevrouw heeft een ronde kont en voordat we het weten klimt ze bijna uit de kinderstoel!

Bert en Nance bestellen allebei een sirloin steak met een sweat potato, beans en coleslaw (biefstuk, zoete aardappel, bruine bonen en een rauwkost salade), Robin bestelt een burger, Maja bestelt trout (forel) en Sandra heeft een kipsalade. Ziet er allemaal goed uit! Maar zoals de titel al verraadt... "Wa de boer nie kent, da vret 'ie nie"... Hahahahaha. Bert vindt z'n aardappel en bruine bonen helemaal niks. Z'n steak ging nog wel en het lekkerst vond hij nog de rauwkostsalade. Hahahaha! De gezichten die hij daarbij trok spraken boekdelen.

Na ons etentje zijn we terug naar de villa gereden. Nog even heerlijk relaxen met een wijntje, biertje en sangriatje. Living the good life!

karel m.

het wordt een actieve en mooie dag voor de family,maak er een leuke dag van, gr. karel.

Cobie

Jullie zijn goed bezig zo te horen,lekker relaxen,alles mag en niets moet.en wat betreft die quilts die je ziet,graag een fotootje,wie weet wil ik hem namaken.fijne dag en morgen weer een nieuw verhaal?xxxxxx voor kayleigh

Natasja

BERT toch !! Crackerbarrel heeft de beste biefstukken !!!!! heeeerlijk, zit ik me hier wat te kwijlen en jij vond de salade het lekkerst???? hahaha

karel m.

jullie hoeven je niet te vervelen daar met zoveel vermaak.

Sebas

Foei bert! Cracker barrel is een begrip :-)

karel m.

hallo, met de etens tijden zou ik er ook wel bij willen zijn, volgens de verhalen van jullie moet dat toch heerlijk zijn.