haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Relax, take it easy!

Het is inmiddels zondag 7 september. We hebben besloten het vandaag rustig aan te doen aangezien we gisteren een vermoeiende dag hebben gehad. Eigenlijk staan er voor vandaag 2 dingen gepland; Kevin naar het vliegveld brengen en naar de Walmart voor boodschappen. Robin en Nance hebben een kort nachtje gehad. Kayleigh was namelijk om 24.00 uur al klaarwakker. Niet zo gek vergeleken met de Nederlandse tijd; daar is het immers 06.00 uur... Nance en Robin proberen van alles om haar stil te krijgen. Uiteindelijk lukt dat met een potje fruit. 4.00 uur is het als die kleine smurf weer wakker is en Robin en Nance er maar mee in bad gaan. Misschien dat ze daar rustig van wordt en weer wil gaan slapen? Inderdaad dat werkt! Om 7.00 uur is iedereen weer klaarwakker, behalve die kleine dan die komt pas weer rond half 9... De tafel is al gedekt door Bert en Maja. Kevin is zijn laatste spullen aan het pakken voor vertrek. Robin en Bert brengen Kevin naar de luchthaven terwijl de rest in de villa blijft. Vandaag doen we rustig aan, beetje aan het zwembad hangen, zwembad in, boodschapjes en genieten van de vakantie. Rond 11.00 uur rijden we "even" naar de Walmart voor wat boodschappen; een dikke 2 uur later (!) rijden we weer terug naar de villa. De nodige boodschappen zijn gedaan. Eerst maar even lunchen voordat we onze zwemkleding aantrekken. Gebakken eitje, vers brood, geroosterd brood, verschillende sappen, het kan niet op. Gezellig om zo aan tafel te zitten met z'n allen! Daarna snel de tafel afruimen en het zwembad in. Voordat we het weten ligt onze baantjes-trek-koningin Maja al in het zwembad, de waterrat, hahahaha! De rest maakt zich ook snel klaar om het zwembad in te gaan. Net buiten wordt het in de verte wel erg donker en niet veel later begint het te onweren en flink te regenen, balen! Maja snel het water uit en de rest kan zich weer omkleden voordat ze wat hebben kunnen zwemmen. Helaas wordt het er ook niet droger op dus dan verplicht relaxen, ook niet erg want iedereen is behoorlijk verrot. Rond een uurtje of 6 gooien we de bbq aan voor wat heerlijke steak, worst en kip. Mmmm wat smaakt dat lekker zeg! Kayleigh is om 17.30 uur al naar bed gebracht omdat ze hartstikke moe was. Tijdens het eten zat zij al te knikkebollen en kon amper haar oogjes open houden, hahaha. Na het eten springt iedereen in de relaxmodus; Bert en Robin liggen in de bank naar American Football te kijken, Maja leest een roddelblad, Sandra is de kortingscoupons aan het doornemen en Nance speelt in de garage een potje pool. Later spelen Nance, Sandra en Maja nog een potje pool, erg gezellig! Het is net 20.00 uur geweest als we eigenlijk allemaal behoorlijk verrot zijn. We besluiten maar naar bed te gaan en hopen een goede lang nacht te maken. Plannen voor morgen zijn er nog niet echt, waarschijnlijk naar een park. Maja en Sandra mogen kiezen aangezien zij morgen jarig zijn! Erg leuk om jullie reacties op onze blog te lezen! We proberen 'm steeds zo snel mogelijk online te zetten. Tot de volgende blog!

Cobie

Wat een mooi verslag,ik heb er echt een goed beeld van gekregen hoe het er bij jullie uitziet.ik zie het helemaal voor me.iedereen gefeliciteerd en een heeeeele dikke kus voor kayleigh.ze doet het geweldig.groetjes ons

Caroline

Allereerst Maja en Sandra gefeliciteerd en de rest natuurlijk ook.....ben benieuwd welk park het is geworden, maar dat zullen we morgen wel lezen.
Tja, ik ken dat hoor "even" naar de Walmart hahahaha en vervolgens zijn er zo een paar uur voorbij! Heerlijk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien, op naar morgen met een nieuw verhaal hoop ik!

marian

HOI JULLIE DAAR
weer met plezier jullie verslag gelezen, en ik zie dat jullie weer erg aan het genieten zijn, hier gaat ook alles goed en het is vandaag prachtig weer, kuifje staat lekker in de schaduw buiten , we gaan weer met veel plezier jullie volgen en mee genieten van jullie leuke vakantie, ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Dikke knuffel voor dat kleine meisje, en voor jullie xxxxxxxx.
Proficiat Maja en Sandra met jullie verjaardag. Xxx

trees

ja ik heb nu pas de gelegenheid om te lezen, na een uurtje zonne buiten, tenslotte is het hier ook minstens 25 graden. maar zus en sandra gefeliciteerd namens de fammilie gommers en dieren.. ik lees wel dat jullie al helemaal zijn ingeburgert op zijn plekkie zijn ,en de kleine last had van een jetlek . maar dat zal vandaag wel over zijn . laat de jarige twee dames der eigen maar eens goed verwennen , ik heb nog een bonbon gevonden in de ijskast en die hapt heerlijk weg namens de fam kerstens hi hi lekker nog een bakkie er bij , tot de volgende keer genieten maar jullie met zijn 6 se

Natasja

ooooo, in de la naast de wasbak in de keuken liggen nog slingers !! proficiat dames !! Wat leuk om jullie zo te volgen (en ons huis haha) Lekker genieten! Wij genieten van jullie verhalen! xxx

jeanne.kerstens@kpnmail.nl

hoop dat je ons bericht ook ontvangt nogmaals gefeliciteerd nu geniet allemaal Kayleigh dikke knuffel van opi omi xxxxxxxxxxxxxxxxx