haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Amsterdam - Atlanta - Orlando

Half 4 gaat de wekker, even opfrissen, aankleden, koffers en handbagage in de auto, Kayleigh uit bed liften die vervolgens klaarwakker is... En om 4.15 uur rijden we naar Schiphol. Net na half 6 zijn we op Schiphol (onderweg werd er aan de weg gewerkt waardoor we niet vol gas konden rijden) en parkeren we onze auto's op P3, zo dicht mogelijk bij de bushalte en dat is gelukt! Met de bus gaan we naar de vertrekhal en leveren we onze koffers in. We hebben een mazzeltje; omdat Kayleigh in een buggy zit en we al zijn ingecheckt mogen we een hele rij mensen voorbij lopen! Door naar paspoortcontrole waar 5 mensen voor ons staan, dus dat is ook zo gepiept! Nu we de paspoortcontrole achter ons hebben zitten we in het gebied van de shops en de gates. Even de laatste roddelblaadjes en een puzzelboekje halen en dan maar naar gate E17. Onze vlucht heeft een kleine 20 minuten vertraging maar waarschijnlijk wordt dat weer ingehaald. Ook bij boarden hebben mindervaliden en kinderen voorrang en daar vallen we nu dus ook onder! Je hebt je tijd wel nodig en de buggy leveren we in bij het instappen bij het vliegtuig. Die zien we straks wel terug in Atlanta. De vlucht loopt voorspoedig en Kayleigh laat geen kik! Ze is rustig en heeft op een vlucht van dik 9 uur amper een uurtje geslapen! De rest van de tijd heeft ze rustig zitten spelen en tv zitten kijken. Bert en Sandra hebben verschillende dutjes gedaan, Robin knikt ook nog eens met zijn bolletje, Maja knikt net zo hard als Robin en Nance weet haar oogjes ook niet helemaal open te houden en doet een hazenslaapje ;) Op tijd zijn we in Atlanta voor onze overstap. We moeten even wachten op de buggy voordat we onze koffers kunnen gaan halen. De koffers moet je hier opnieuw aan de douane afgeven zodat ze doorgelabeld kunnen worden voor onze vlucht naar Orlando. Zelf moeten we hier onze paspoorten controleren omdat we al vaker naar de USA hebben gevlogen. En weer een mazzeltje hier; mogen we ook een rij met mensen voorbij lopen. Al met al hebben we onze tijd (2 uur ongeveer) wel nodig voor de overstap, maar we redden het! Precies op tijd, om 14.55 uur gaan we weer de lucht in voor onze vlucht van Atlanta naar Orlando. Een korte vlucht van nog geen anderhalf uur, dus voor 16.30 uur (lokale tijd) zijn we in Orlando, Florida!!! Het leuke aan onze vluchten is dat Kayleigh zeker 5 keer een poepluier heeft gehad en dan moet ze natuurlijk verschoond worden. Verschonen in zo'n hele kleine ruimte met een heel klein blad waar die kleintjes amper op kunnen liggen is geen succes kan ik je vertellen, but we did it!! Nadat we onze koffers hebben opgehaald kunnen we door naar Dollar voor de auto's; 2 minivans en die mogen we zelf uitzoeken in de garage. Er staan nog maar 2 minivans dus we kunnen niet ruzie maken. Bert, Maja en Sandra nemen een splinternieuwe witte Dodge Grand Caravan en Robin, Nance en Kayleigh nemen de rode Kia Sedona die ze waarschijnlijk later inruilen voor een andere omdat deze niet zo rijkelijk is uitgerust met allerlei accessoires, Hahahahaha. Het is even wennen in de automaten die we rijden maar we zijn zo op weg. In een fikse regenbui waar aangegeven wordt dat je je snelheid aan moet passen. Het regent nu volop, maar met een temperatuur van boven de 30 merk je er weinig van. Rond half 7 komen we aan bij Kevin die gezellig nog een nachtje blijft! Kevin heeft speciaal voor ons de bbq aangestoken en dat smaakt heerlijk! Met liefde gebakken en dat proef je, hahaha! Kayleigh ligt om 21 uur op bed, was een beetje over haar slaap heen. De rest volgt om 22.00 uur/22.30 uur. Eens kijken wat de nacht ons gaat brengen....

Caroline

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen....en dat Kayleigh het zo goed gedaan heeft in het vliegtuig! Geniet van jullie tijd in Orlando en we wachten met spanning op de verhalen die gaan volgen!

karel

de reis is goed verlopen heb ik gelezen, verders nog een mooie vakantie gewenst voor jullie allen. groetjes karel

jeanne.kerstens@kpnmail.nl

Blij dat jullie allen goed zijn aangekomen. Kayleigh had alleen stinkende verrassingen voor jullie .welterusten
geniet Pa Ma-Opa Oma- Opi Omi

Sebas

Super dat alles goed is gegaan en heel veel plezier allemaal!

Cobie

Zo....dat is al een heel verhaal,fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.heel veel plezier en hopen nog veel verhalen te lezen.groetjes ons

Natasja

Och. super vlucht dus. .fijn ontvangst en dank je dat kev nog een nachtje mocht blijven !

Louis

Leuk om te lezen dat het allemaal zo super is gegaan met het vliegen! En nu genieten!!!

Groetjes van ons

Nance

Thanks allemaal! Genieten doen we zeker ????

jeanne.kerstens@kpnmail.nl

kom er wel in maar geen verslagen alleen van vertrek
zonde