haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Ingechecked? Check! Koffers? Check!

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! Maar voordat het echt zo ver is mogen Robin en Bertnog een half dagje werken, Kayleigh gaat vandaag naar de opvang, Sandra werkt een hele dag, Maja is thuis de laatste dingen aan het pakkenen Nance mag ook nog als een tornado door het huis om wat laatste dingen in te pakken en te poetsen.

Met nog 24 uur te gaan hebben we een early check-in. Vanaf 9.20 uur kunnen we inchecken en ook op dit tijdstip (en later nog eens) krijgen we een melding van de Expedia-app dat we in kunnen checken.

Normaal gezien gaat dit lekker vlot, maar vandaag niet. Bert, Maja en Sandra zijn als eersten ingechecked. Robin, Kayleigh en Nance niet. Om een of andere vage reden mogen Robin, Kayleigh en Nance zich melden bij de douane op Schiphol. Nance belt voor de zekerheid met Delta/KLM om navraag te doen. Wat blijkt nu; er is een of andere typefout in het paspoortsysteem van Nance gemaakt. De vriendelijke medewerker zet deze fout recht en ook dan kunnen deze 3 reislustigen worden ingechecked! Pfieuw, wat een opluchting

Embarassed

Ome Karel komt vanmiddag langs; hij zal de komende weken de post bijhouden. Kuifje mag uit logeren bij Kees en Marian; daar heeft dat beestje het altijd naar zijn zin.

Als we vanmiddag zover zijn halen Robin en Nance Kayleigh samen bij de opvang op. Gebeurt niet zo vaak dat ze daar met z'n tweetjes naartoe gaan, dus altijd leuk! Daarna nog even langs opi en omi voor een laatste vakantiegroet en dan zijn we er zover klaar voor.

Kayleigh wil graag nog Facetime-n met opa en oma De Haas en dat is zo gepiept! Toch verdomde handig dat Facetime

Wink
Daarna heerlijk uitgebreid in bad geweest en Kayleigh gaat gelijk naar bed.

Nu gaan we snel naar dromenland; morgen gaat om 03.30 uur de wekker zodat we op tijd bij Schiphol zijn en eerst daar een Starbucks kunnen pakken....

Laughing

Linda

Alvast heel veel plezier & goede vlucht toegewenst! Hopelijk gaat het ook Kayleigh goed in het vliegtuig :-p

Caroline

Hele goede vlucht en fijne vakantie, geniet ervan!

Marieke

Jullie zijn nu waarschijnlijk al op Schiphol! Een hele goede vlucht en geniet en een hele fijne vakantie!! Geniet er van en ben heel benieuwd naar alle foto's!!

opi en omi

dus nu na je bestemming ,geniet en doe rustig aan