haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Binnen 5 minuten de helft van je familie kwijt...

Ok, toegegeven de titel maakt het wat erger dan het is, maar we kunnen er om lachen

Zoals gezegd was gisteren onze laatste dag in de Disney-parken volgens onze berekeningen. Maar.... bij het checken van de Disney-app vanochtend en onze bijbehorende tickets leek het er op dat de tickets ook vandaag nog geldig zouden zijn. Hmmm... misschien straks toch eens navragen op Disney Springs.

Maar eerst slapen we vanochtend allemaal even uit. Kan geen kwaad na afgelopen nacht, Bryce was weer flink aan het spoken. Nadat iedereen weer boven water was zijn de mannen naar Publix gereden voor vers brood en nog wat drinken.

Daarna is het rustig aan opruimen en relaxen. Even verstand op nul en niks doen. Ook wel eens lekker. Maar goed, dat kunnen we niet lang en zo zitten we net na 12 in de auto op weg naar Disney Springs. Eigenlijk toch iets anders dan het strand of een state park wat we aanvankelijk voor ogen hadden.

We parkeren de auto in the Orange garage; deze ligt vrij dicht bij guest relations. Met de lift gaan we naar beneden, ma zou met de roltrap gaan. Komen we beneden, zijn we ma kwijt... Hoe kan dat nu? San gaat ma zoeken, het duurt te lang en zo gaat dus ook Robin er achteraan. Ok, we zijn nog geen 5 minuten op Disney Spring en we zijn de halve familie al kwijt Maar goed, uiteindelijk hebben we ma gevonden, nee, niet bij de gevonden voorwerpen. Ze was alleen iets te ver naar beneden gegaan, hahahahaha!

Op naar Guest Relations dus! Er is volgens de cast member een wachttijd van 25 minuten. We geven aan dat we voor de tickets komen en binnen 10 minuten zijn we al aan de beurt. Is toch iets anders dan de 25 minuten die werd aangegeven. Wat blijkt?! Onze tickets zijn voor vandaag nog geldig! Mooi, kunnen we dus nog gaan midgetgolfen.

Onderweg naar de parkeergarage stoppen we bij - hoe kan het ook anders - Starbucks! FF een verkoeling en iets lekkers. Vervolgens rijden we eerst naar de outlet omdat Walter nog een cadeautje voor zijn ouders wilde halen. Robin loopt dan maar weer naar Skechers en komt met 2 paar schoenen naar buiten. Iedereen is weer geslaagd!

Helaas begint het weer te regenen. Deze keer wordt het bepaald niet snel droog. Balen, want we wilden graag nog gaan midgetgolfen... Dan maar naar Target voor wat vlees en een stop bij Dollar Tree om nog wat te neuzen. Ze hebben daar altijd zulke leuke dingen en echt voor een koopje!

We trotseren de grote regendruppels op weg naar de auto en rijden dan maar naar de villa. Het gaat steeds harder regenen en de lucht wordt steeds donkerder. Ok, nu kunnen we de midgetgolf dus echt op onze buik schrijven

De rest van de avond doen we helemaal niks; drinken een Budje, San en Walterpakken hun koffer alvast in en verder: voetjes omhoog en relax!