haasjes-en-kersjes.reismee.nl

Check euh... in?

Dag voor vertrek, mooi op tijd wakker vandaag aangezien Kayleigh naar school gaat en Bryce nog een dag naar de opvang. Vanochtend staan er aanzienlijk meer mensen op het schoolplein dan gisteren; helemaal niet op gerekend dat het studiedag was. Tja, vakantiemodus zullen we maar zeggen

Goed kinders het huis uit en dus is het tijd voor Robin en mij om de rest in te pakken (handbagage) en de laatste dingen in huis te halen. Tussendoor ook nog even met opa foto's laten maken in het ziekenhuis.

En dan is het 24 uur voor vertrek; tijd om in te checken. Achternaam en boekingscode en voila u kunt niet inchecken. Huh?! Wasda?! Opniew proberen en weer lukt het niet, nog eens en nog eens en dan is het geduld met Air Berlin op. Dan maar eens bellen om te vragen hoe het zit.

0900-nummer bellen, keuzemenu, in de wacht, je kent dat wel... Na 25 minuten wachten was ook hier mijn geduld op. Oef, die Duitsers... ? Dan maar weer bellen met vliegtickets.nl. Voordeel is dat je daar altijd snel en vriendelijk te woord wordt gestaan. Kennelijk ligt het aan de vlucht; voor vluchten naar USA geldt een speciale check in die er voor zorgt dat je online niet kunt inchecken. Lekker dan, dat die Duitsers dat ff op hun site melden...

Tijd om met Kayleigh thuis te lunchen wat er voor zorgt dat wij ook even ons rust pakken. Het is de hele dag al volgas racen.

Na de lunch mag Kayleigh weer naar school en gaan we weer verder. Zo'n dag vliegt toch ook voorbij he.

Vanmiddag was Air Berlin weer in het nieuws; 200 piloten hadden zich ziek gemeld en Air Berlin weet niet hoe het komt. Tja, wat denk je van die faillissementsaanvraag?!

Het is wel leuk om te zien hoeveel appjes, mailtjes en belletjes we vandaag hebben gekregen met de vraag of onze vlucht morgen wel doorgaat. We hebben geen idee, we zullen wel zien.

Nu alles en iedereen gedouched is en de laatste was is gedraaid is het tijdom de laptop dicht te klappen en nog even met de voetjes omhoog te gaan zitten.

Ma, San en Walter hebben inmiddels ook hun koffers bij ons binnen gezet, hoeven ze vannacht niet te gaan sjouwen.

Voor nu: Fingers crossed en snel naar bed. Morgenochtend om 4 uur staat de taxi voor de deur die ons naar Düsseldorf zal brengen waar hopelijk onze reis naar de USA zal gaan beginnen!

Wish us luck!

C-ya,

Nance, Robin, Kayleigh, Bryce, Maja, Sandra & Walter

Natasja

Ik hoop dat alles nu goed gaat en jullie kunnen vertrekken. Op t moment zit ik in Dubai te wachten op mijn vlucht terug naar Johannesburg.
Volgendeweek gaan ook wij richting USA

Wim en Elly

Hopelijk gaat jullie vlucht door, en Kunnen jullie eindelijk gaan genieten.
Goede vlucht en een fijne vakantie

Fadime Ocal

Succes!! Fijne vakantie!